Maak kennis met ATB
Hét boekhoudkantoor voor ZZP'ers en MKB'ers in Friesland waarmee je administratie altijd op orde is. Zodat jij je kunt richten op het echte werk.
Zie ons als een praktisch verlengde van jouw team
Bij ATB hebben we een nuchtere en persoonlijke aanpak. We doen jouw administratie precies zoals het hoort: overzichtelijk voor jou, nauwkeurig en in orde aangeleverd bij de belastingdienst. Tegelijkertijd staan we altijd open voor een gesprek, een vraag of een kop koffie bij ons op kantoor.

We zijn geen doorsnee boekhoudkantoor. Zie ons eerder als een praktische verlengde van jouw team: iemand die meedenkt wanneer jij dat nodig hebt, maar niet op jouw stoel gaat zitten.

We zetten ons al meer dan 23 jaar in voor zowel de zelfstandige zzp’er als het groeiende mkb-bedrijf met een vijftigtal medewerkers.

Ons doel is eenvoudig: jij moet je voor 100% kunnen richten op het werk dat jouw bedrijf laat groeien. Ondertussen zorgen wij ervoor dat je administratie tiptop in orde is en altijd actueel blijft. Zonder dat jij er tijd of energie aan kwijt bent. Zo weet je zeker dat je cijfers kloppen en kun je met vertrouwen ondernemen.

Kortom: we doen wat we beloven. Met specialisme, enthousiasme en vooral een persoonlijke aanpak!
ATB contact
Waarom ondernemers kiezen voor ATB

Al 25+ jaar onze zaken op orde

Altijd bereikbaar wanneer je iets wilt weten

Geen uurtje-factuurtje

Gratis factureren met profifact.nl

Heldere uitleg zonder vakjargon

Administratie die klopt en actueel is

Bakje koffie doen?
In een kennismaking laten we je graag zien hoe je als ondernemer met ATB je administratie op orde brengt, grip krijg op je cijfers en tijd bespaart in je onderneming.
Ondernemers vertrouwen op ATB
Met meer dan 300+ tevreden klanten zijn we voor veel bedrijven al jaren een vaste partner.
★★★★★
5,0 beoordeling door onze klanten op Google.
★★★★★

“Een goede verstaander heeft voldoende aan een half woord. Dat kun je ook zeggen over ATB. Eén telefoontje en het wordt geregeld. Bovendien brengt ATB niet elk gesprek in rekening en dat is heel prettig. Als eigenaar van AdVries stel ik het op prijs dat ik me bezig kan houden met zaken waar we goed in zijn. ATB doet dat ook. En wat veel bedrijven vergeten, is dat een administratie die niet op orde is ook geld kost!”

★★★★★

“Ik ben op mijn 22e in het ondernemerschap gestapt, een onbekende wereld… inmiddels 10 jaar bezig. Om succesvol zaken te doen heb je een netwerk van goede mensen nodig. ATB is een administratieve partij die ervoor heeft gezorgd dat ik nog elke dag met plezier mijn werk uitvoer. Ze staan altijd voor mij klaar en het hoeft niet altijd over de cijfers te gaan. Het team van ATB is een professionele partij die ervoor zorgt dat de administratie op orde is en zich onderscheidt door haar persoonlijkheid.”

★★★★★

“Ik ben al jarenlang klant bij ATB. In de horeca kan het soms hectisch zijn en de boekhouding bleef er dan wel eens bij. ATB speelt hier prima op in en heeft er op diverse manieren voor gezorgd dat de administratie keurig op orde is. Zo krijg ik bijvoorbeeld aan het begin van elk jaar nieuwe mappen van ATB voor de boekhouding van dat jaar. Door de indeling met tabbladen kan ik eenvoudig bijhouden wat ik nog moet betalen en ontvangen. Heel overzichtelijk. ATB ontzorgt!”