Administratie voor grotere MKB-bedrijven

Voor bedrijven met een groot team, meer transacties of complexere administraties. ATB zorgt voor duidelijke cijfers, betrouwbare rapportages en foutloze salaris- en belastingadministratie. Zo kan je team zich richten op de belangrijkste zaken.

Dit doen we voor jou MKB-onderneming
Vinkje
Btw-aangiftes, jaarrekening & belastingaangiftes​
Van btw tot inkomsten- of vennootschapsbelasting: alles wordt tijdig en correct ingediend, zonder dat jij ergens achteraan hoeft.
Vinkje
Ondersteuning bij complexere vraagstukken
Voor situaties die specifieke kennis vragen heeft ATB een netwerk van externe specialisten. Daardoor kunnen we snel de juiste expertise inzetten zonder dat jij iemand intern hoeft in te werken.
Vinkje
Salarisadministratie voor bedrijven met personeel
We verzorgen loonstroken, loonheffing, jaaropgaven, verlofregistratie en beantwoorden vragen van medewerkers.
Vinkje
Consultancy & tijdelijke ondersteuning
Wanneer je extra administratieve of financiële capaciteit nodig hebt, kunnen onze medewerkers tijdelijk bijspringen. Complex werk wordt opgepakt door onze senioren, ondersteunende taken door junior medewerkers. Daarnaast heeft ATB een netwerk van externe specialisten voor specifieke situaties, waardoor we snel de juiste kennis kunnen inzetten zonder dat jij iemand intern hoeft in te werken.
Vinkje
Detachering op locatie
Je kunt altijd rekenen op duidelijke uitleg over je cijfers, zodat je zelf betere zakelijke keuzes kunt maken.
Vinkje
Heldere antwoorden op financiële vragen
Wanneer je team tijd tekortkomt of iemand uitvalt, kunnen wij voor bepaalde tijd administratieve taken op locatie overnemen. Daardoor krijgt jouw personeel weer ruimte voor de belangrijke zaken: klanten helpen, projecten draaiende houden en groeien met het bedrijf.
Groot MKB bedrijf
Dit doen we voor jouw MKB-onderneming
Vinkje

Btw-aangiftes, jaarrekening & belastingaangiftes​

Van btw tot inkomsten- of vennootschapsbelasting: alles wordt tijdig en correct ingediend, zonder dat jij ergens achteraan hoeft.

Vinkje

Ondersteuning bij complexere vraagstukken

Voor situaties die specifieke kennis vragen heeft ATB een netwerk van externe specialisten. Daardoor kunnen we snel de juiste expertise inzetten zonder dat jij iemand intern hoeft in te werken.

Vinkje

Salarisadministratie voor bedrijven met personeel

We verzorgen loonstroken, loonheffing, jaaropgaven, verlofregistratie en beantwoorden vragen van medewerkers.

Vinkje

Consultancy & tijdelijke ondersteuning

Wanneer je extra administratieve of financiële capaciteit nodig hebt, kunnen onze medewerkers tijdelijk bijspringen. Complex werk wordt opgepakt door onze senioren, ondersteunende taken door junior medewerkers. Daarnaast heeft ATB een netwerk van externe specialisten voor specifieke situaties, waardoor we snel de juiste kennis kunnen inzetten zonder dat jij iemand intern hoeft in te werken.

Vinkje

Detachering op locatie

Wanneer je team tijd tekortkomt of iemand uitvalt, kunnen wij voor bepaalde tijd administratieve taken op locatie overnemen. Daardoor krijgt jouw personeel weer ruimte voor de belangrijke zaken: klanten helpen, projecten draaiende houden en groeien met het bedrijf.

Groot MKB bedrijf
Meer tijd voor je echte werk
Dit is wat administratie bij ATB jou oplevert als ondernemer
Tijd besparen

Minder interne druk op administratie

Wij nemen de tijdrovende administratieve taken uit handen. Zo kunnen jij en je team zich richten op de belangrijkste zaken: klanten, personeel en groei.

Overzichtelijk groeien

Rust en duidelijkheid in je bedrijf

Met ATB blijven je cijfers actueel en eenvoudig te begrijpen. Zo maak je betere zakelijke keuzes op basis van duidelijke cijfers.

Zekerheid voor zaken op orde

Zekerheid dat het goed geregeld wordt

Btw-aangiftes, inkomstenbelasting, jaarrekeningen: met ATB ben je er zeker van dat alles in orde en op tijd wordt aangeleverd.

Rust en duidelijkheid in je bedrijf

Een partner die meedenkenkt

Je kan ons zien als een verlengde van jouw team die altijd met je meedenkt en duidelijk inzicht geeft.

Zo ziet samenwerken eruit
1

Kennismaking

We plannen een gesprek om jouw situatie door te nemen en maken een helder, vast prijsvoorstel.

2

Overstappen

Wij regelen de volledige overdracht van je huidige administratie. Zonder gedoe voor jou.

3

Samenwerken

Je levert ieder kwartaal je bonnen & facturen aan. Wij zorgen voor een correcte en tijdige btw aangifte. Ondertussen houd je continu zicht op je cijfers.

4

Jaarwerk geregeld

Aan het einde van het jaar maken we een overzichtelijke jaarrekening en doen we je aangifte inkomstenbelasting.

Tarieven voor grotere MKB-bedrijven

Bij grotere MKB-bedrijven verschilt de administratie enorm in omvang en complexiteit. Daarom werken we met maatprijzen die altijd helder en vooraf zijn afgesproken.

Je investering hangt af van:

  • Het aantal administratieve handelingen
  • Het aantal medewerkers
  • Het aantal facturen

Duidelijkheid vooraf

In een kennismakingsgesprek laten we je direct zien wat we voor je doen, wat het jou oplevert en wat de vaste prijs per maand wordt.

Geen uurtje-factuurtje. Jij weet zo direct waar je aan toe bent.

Groot MKB Pakket

Prijs op maat
  • Administratie verwerken
  • Btw-aangiftes & jaarrekeningen
  • Salarisadministratie
  • Aangifte inkomstenbelasting
  • Consultancy & detachering op locatie
  • Ondersteuning bij complexere vraagstukken
Maak een afspraak
ZZP'ers vertrouwen op ATB
Met meer dan 300+ tevreden klanten zijn we voor veel ZZP'ers al jaren vaste partner voor hun administratie.
★★★★★
5,0 beoordeling door onze klanten op Google.
★★★★★

“Een goede verstaander heeft voldoende aan een half woord. Dat kun je ook zeggen over ATB. Eén telefoontje en het wordt geregeld. Bovendien brengt ATB niet elk gesprek in rekening en dat is heel prettig. Als eigenaar van AdVries stel ik het op prijs dat ik me bezig kan houden met zaken waar we goed in zijn. ATB doet dat ook. En wat veel bedrijven vergeten, is dat een administratie die niet op orde is ook geld kost!”

★★★★★

“Ik ben op mijn 22e in het ondernemerschap gestapt, een onbekende wereld… inmiddels 10 jaar bezig. Om succesvol zaken te doen heb je een netwerk van goede mensen nodig. ATB is een administratieve partij die ervoor heeft gezorgd dat ik nog elke dag met plezier mijn werk uitvoer. Ze staan altijd voor mij klaar en het hoeft niet altijd over de cijfers te gaan. Het team van ATB is een professionele partij die ervoor zorgt dat de administratie op orde is en zich onderscheidt door haar persoonlijkheid.”

★★★★★

“Ik ben al jarenlang klant bij ATB. In de horeca kan het soms hectisch zijn en de boekhouding bleef er dan wel eens bij. ATB speelt hier prima op in en heeft er op diverse manieren voor gezorgd dat de administratie keurig op orde is. Zo krijg ik bijvoorbeeld aan het begin van elk jaar nieuwe mappen van ATB voor de boekhouding van dat jaar. Door de indeling met tabbladen kan ik eenvoudig bijhouden wat ik nog moet betalen en ontvangen. Heel overzichtelijk. ATB ontzorgt!”

Klaar voor duidelijke cijfers en professionele ondersteuning?
We laten je graag zien hoe ATB je administratie schaalbaar, betrouwbaar en overzichtelijk maakt. Zo kunnen jij en je team je richten op de belangrijkste zaken.
Veelgestelde vragen

Wij nemen contact op met je huidige partij en regelen de volledige overdracht. Alles wordt veilig en netjes overgezet, zodat je bedrijfsvoering ongestoord doorgaat.

Ja. We regelen loonstroken, loonheffing, jaarwerk en beantwoorden vragen van medewerkers. Ook voor bedrijven met meerdere functies, schaalgroepen of specifieke CAO-eisen.

Ja. We bieden consultancy en tijdelijke inzet wanneer er extra capaciteit of specifieke expertise nodig is binnen je team.

Ja. We maken alles weer up-to-date en kloppend, zodat je met een frisse en betrouwbare administratie verder kunt. Dat brengt direct rust en overzicht in je bedrijf.

Bij ATB kan je ons alles vragen. Je spreekt altijd met iemand die je bedrijf kent en up-to-date is met jouw zaken. Is iets over je cijfers onduidelijk? Dan kan je ons bellen, mailen of WhatsAppen. Maar je bent ook altijd welkom om langs te komen voor een bakje koffie.

Nee. Ons kantoor is gevestigd op de Kerkstraat 76, 9285TB in Buitenpost, maar we helpen ondernemers in heel Nederland. Woon je verder weg? Geen probleem. We doen het kennismakingsgesprek en alle vervolgstappen gewoon online. Zo kunnen we je optimaal ondersteunen, waar je ook bent gevestigd.