Kennismaking
We plannen een gesprek om jouw situatie door te nemen en maken een helder, vast prijsvoorstel.
Voor zzp’ers die hun administratie goed geregeld willen hebben zonder gedoe. ATB zorgt voor duidelijke cijfers, een administratie op orde en meer tijd voor je echte werk.
Administratie volledig verwerkt
We verwerken en controleren al je inkomsten en uitgaven zodat je boekhouding altijd klopt.
Btw-aangiftes & inkomstenbelasting
Kwartaal- en jaaraangiftes vullen we volledig voor je in en dienen we op tijd in.
Jaarrekening opstellen
Een nette, duidelijke jaarrekening die klopt voor jou én de Belastingdienst.
Doorlopend inzicht in omzet, kosten en winst
Je ziet het hele jaar door waar je staat en hoeft nooit meer uren te besteden aan alles terugrekenen.
Persoonlijk contact en snelle antwoorden
Je kunt ons altijd vragen stellen over je administratie, belastingen of financiën. We reageren snel, zodat je nooit lang hoeft te wachten op een oplossing.
Meer tijd voor de belangrijkste zaken
Je hoeft niet meer uren te duiken in je administratie. Dat doen wij wel. Zo heb je meer tijd voor je klanten, projecten en de groei van je onderneming.
Rust en duidelijkheid in je bedrijf
Met ATB blijven je cijfers actueel en eenvoudig te begrijpen. En als je vragen hebt staan we direct voor je klaar.
Zekerheid dat het goed geregeld wordt
Btw-aangiftes, inkomstenbelasting, jaarrekeningen: met ATB ben je er zeker van dat alles in orde en op tijd wordt aangeleverd.
Overzichtelijk groeien
Gezond en overzichtelijk groeien met je bedrijf doordat je altijd snel inzicht hebt in je in wat eruit gaat en wat er binnenkomt.
Kennismaking
We plannen een gesprek om jouw situatie door te nemen en maken een helder, vast prijsvoorstel.
Overstappen
Wij regelen de volledige overdracht van je huidige administratie. Zonder gedoe voor jou.
Samenwerken
Je levert ieder kwartaal je bonnen & facturen aan. Wij zorgen voor een correcte en tijdige btw aangifte. Ondertussen houd je continu zicht op je cijfers.
Jaarwerk geregeld
Aan het einde van het jaar maken we een overzichtelijke jaarrekening en doen we je aangifte inkomstenbelasting.
Voor ZZP'ers werken we bij ATB met een vast maandbedrag. Geen uurtje-factuurtje. Jij weet zo direct waar je aan toe bent, zonder verrassingen.
Tijdens een korte kennismaking laten we precies zien wat je krijgt bij dit pakket en kijken we of dit pakket past bij jouw bedrijf.
★★★★★
“Een goede verstaander heeft voldoende aan een half woord. Dat kun je ook zeggen over ATB. Eén telefoontje en het wordt geregeld. Bovendien brengt ATB niet elk gesprek in rekening en dat is heel prettig. Als eigenaar van AdVries stel ik het op prijs dat ik me bezig kan houden met zaken waar we goed in zijn. ATB doet dat ook. En wat veel bedrijven vergeten, is dat een administratie die niet op orde is ook geld kost!”
“Ik ben op mijn 22e in het ondernemerschap gestapt, een onbekende wereld… inmiddels 10 jaar bezig. Om succesvol zaken te doen heb je een netwerk van goede mensen nodig. ATB is een administratieve partij die ervoor heeft gezorgd dat ik nog elke dag met plezier mijn werk uitvoer. Ze staan altijd voor mij klaar en het hoeft niet altijd over de cijfers te gaan. Het team van ATB is een professionele partij die ervoor zorgt dat de administratie op orde is en zich onderscheidt door haar persoonlijkheid.”
“Ik ben al jarenlang klant bij ATB. In de horeca kan het soms hectisch zijn en de boekhouding bleef er dan wel eens bij. ATB speelt hier prima op in en heeft er op diverse manieren voor gezorgd dat de administratie keurig op orde is. Zo krijg ik bijvoorbeeld aan het begin van elk jaar nieuwe mappen van ATB voor de boekhouding van dat jaar. Door de indeling met tabbladen kan ik eenvoudig bijhouden wat ik nog moet betalen en ontvangen. Heel overzichtelijk. ATB ontzorgt!”
Wij regelen de volledige overdracht met je huidige boekhouder. Jij hoeft niets uit te zoeken of op te halen.
Je kunt alles digitaal doorsturen of fysiek brengen. Wat jij het makkelijkst vindt.
Meestal binnen één tot twee weken, afhankelijk van je huidige situatie.
Bij ATB kan je ons alles vragen. Is iets over je cijfers onduidelijk? Dan kan je ons altijd bellen, mailen of WhatsAppen. Maar je bent ook altijd welkom om langs te komen voor een bakje koffie.
Nee. Ons kantoor is gevestigd op de Kerkstraat 76, 9285TB in Buitenpost, maar we helpen ondernemers in heel Nederland. Woon je verder weg? Geen probleem. We doen het kennismakingsgesprek en alle vervolgstappen gewoon online. Zo kunnen we je optimaal ondersteunen, waar je ook bent gevestigd.